social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

مدیرکل

بيشتر

سه‌شنبه1402/3/9

08:29:2

33

پیام تبریک مدیرکل استاندارد ایلام، به مناسبت میلاد امام رضا (ع)

مهناز همتی، مدیرکل استاندارد ایلام، در پیامی سالروز میلاد با سعادت امام رضا (ع) را به همه شیعیان و شیفتگان خاندان امامت و ولایت خصوصاً همکاران پرتلاش خانواده بزرگ استاندارد ایران تبریک  گفت.
متن کامل پیام به این شرح است؛
 دهه کرامت، ایام مبارک و پر برکتی است که عطر شمیم رضوی در فضای کشور طنین انداز شده و به واسطه میلاد انوار الهی، فرصت نابی برای تمسک جستن به سیره منورشان فراهم شده است.
سالروز میلاد با سعادت شمس الشموس علی ابن موسی الرضا (ع) و هفته کرامت و خان نعمت بی حساب اهل بیت پیش رویمان گسترده است و میهمان سفره کرامتش هستیم.
خوشا به حال ما که میزبان بهترین بندگان خداوند در ایران عزیز هستیم، به مدد و لطف حضور حضرتش و آن قبله حاجات ایران اسلامی، هر روز سربلندتر در راه اعتلا و افتخار گام برمی داریم و به ضمانت حضورش مسیرهای ناهموار پیش رویمان مرتفع می شود.
امید است در سایه جود و کرم آن امام مهربانی و حجت الهی و به یمن برکت میلاد سراسر نور آن گوهر درخشان امامت، همواره در زمره رهپویان طریق ائمه معصومین علیهم السلام، رستگار و پیروز باشیم.
اینجانب میلاد پربرکت امام کرامت و سخا را به همه عاشقان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در جای جای این کره خاکی، خصوصا مدیران و کارکنان خدوم استاندارد ایران  تبریک گفته و از خداوند بزرگ برای همگان توفیق کسب فیض و بهره‌مندی بیش از پیش از دریای فضائل و کرامات این سرچشمه زلال رحمت الهی را مسئلت دارم.