social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان

بيشتر

چهارشنبه1402/1/9

10:28:4

92

حسنی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام:

تمکین از ضوابط و مقررات برای ایجاد نظم و امنیت و حفظ سلامت مردم وظیفه همگان است

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان ایلام، همتی مدیرکل استاندارد در دیدار نوروزی خود با حسنی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام، گفت: استاندارد وظایف و مأموریت های متعددی در جهت حفظ سلامت و ایمنی آحاد جامعه دارد.
وی با اشاره به اینکه در راستای اجرای استانداردها و استانداردپذیری در سطح جامعه با مشکلاتی مواجه ایم، افزود: در اجرای قوانین همواره و به خصوص زمانی که برخی صاحبان صنایع و ارائه دهندگان خدمت از ضوابط استاندارد تمکین نمی نمایند و چالش هایی که این گونه افراد در هنگام اجرای احکام قضایی و قانونی پیش می آورند که باعث ّبه خطر افتادن جان، سلامت و اقتصاد مردم می شوند، قطعا حمایت مسئولین استان و از جمله معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی برای جلوگیری از قانون گریزی این افراد بسیار کارساز خواهد بود.
حسنی در ادامه این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه استاندارد ایلام عنوان کرد: برای ایجاد نظم و امنیت و حفط سلامت مردم، تمکین از ضوابط و قوانین استاندارد وظیفه همگان است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: هر جایی که قانون گریزی اتفاق بیفتد بخصوص زمانی که سلامت و امنیت مردم تهدید شود، این حوزه حمایت خود را در اجرای ضوابط از جمله قوانین و مقررات استاندارد اعلام می دارد.