دسترسی سریع

لیست نظرات
لیست اطلاعات نظرسنجی ایلام
  • تاریخ مراجعه: 1402/01/21
    جنسیت: مرد
    سن: 37
    تحصیلات: کارشناسی
    شغل: آزاد-بخش خصوصی
    برای دریافت چه خدمتی مراجعه نموده اید؟: تائید صلاحیت آزمایشگاه های همکار استاندارد
    دفعات مراجعه برای دریافت خدمت فعلی در سال اخیر: 60
    نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار: زیاد
    نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت: زیاد
    انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی: متوسط
    نحوه رفتارو راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه: متوسط
    امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت: متوسط
    به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما: زیاد
    راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواستها: زیاد
    دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد: متوسط
    تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت: زیاد
    تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم رسید خدمت: زیاد
    میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت: متوسط
    نظم، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت: متوسط
    دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه: متوسط
    ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری )نظیرکپی شناسنامه، کارت ملی و... ) به بخش های مختلف: کم
    احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت: خیلی کم
    احساس رضایت از خدمت دریافت شده: زیاد
    چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهای انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمایید:
  • تاریخ مراجعه: نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار: خیلی کم
    نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت: خیلی کم
    انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی: خیلی کم
    نحوه رفتارو راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه: خیلی کم
    امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت: خیلی کم
    به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما: خیلی کم
    راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواستها: خیلی کم
    دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد: خیلی کم
    تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت: خیلی زیاد
    تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم رسید خدمت: خیلی کم
    میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت: خیلی زیاد
    نظم، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت: خیلی کم
    دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه: خیلی کم
    ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری )نظیرکپی شناسنامه، کارت ملی و... ) به بخش های مختلف: خیلی زیاد
    احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت: خیلی زیاد
    احساس رضایت از خدمت دریافت شده: خیلی کم
    چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهای انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمایید: همش پارتی بازیه
  • تاریخ مراجعه: 1401/07/24
    جنسیت: مرد
    سن: ۶۱
    تحصیلات: کارشناسی
    شغل: بازنشسته
    برای دریافت چه خدمتی مراجعه نموده اید؟: نظارت بر ایمنی آسانسور
    دفعات مراجعه برای دریافت خدمت فعلی در سال اخیر: یک بار
    نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار: خیلی زیاد
    نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت: خیلی زیاد
    انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی: خیلی زیاد
    نحوه رفتارو راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه: خیلی زیاد
    امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت: زیاد
    به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما: خیلی زیاد
    راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواستها: خیلی زیاد
    دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد: خیلی زیاد
    تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت: خیلی کم
    احساس رضایت از خدمت دریافت شده: خیلی زیاد
    چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهای انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمایید:
  • تاریخ مراجعه: 1401/05/22
    جنسیت: مرد
    سن: 45
    تحصیلات: فوق لیسانس
    شغل: کارمند
    برای دریافت چه خدمتی مراجعه نموده اید؟: ترویج و فرهنگ سازی استاندارد
    دفعات مراجعه برای دریافت خدمت فعلی در سال اخیر: 1
    نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار: خیلی زیاد
    نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت: خیلی زیاد
    انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی: خیلی زیاد
    نحوه رفتارو راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه: خیلی زیاد
    امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت: خیلی زیاد
    به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما: خیلی زیاد
    راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواستها: خیلی زیاد
    دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد: خیلی زیاد
    تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت: خیلی زیاد
    تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم رسید خدمت: خیلی زیاد
    میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت: خیلی کم
    نظم، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت: خیلی زیاد
    دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه: خیلی زیاد
    ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری )نظیرکپی شناسنامه، کارت ملی و... ) به بخش های مختلف: خیلی کم
    احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت: خیلی کم
    احساس رضایت از خدمت دریافت شده: خیلی زیاد
    چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهای انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمایید:
  • تاریخ مراجعه: 1401/04/11
    جنسیت: مرد
    سن: ۴۱
    تحصیلات: دیپلم
    شغل: ازاد
    برای دریافت چه خدمتی مراجعه نموده اید؟: تعیین ماهیت کالای وارده / صادره اظهار شده (ارزیابی و اعلام ماهیت کالا وارده /صادره)
    دفعات مراجعه برای دریافت خدمت فعلی در سال اخیر: ۱۰۰
    نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار: زیاد
    نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت: زیاد
    انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی: زیاد
    نحوه رفتارو راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه: زیاد
    امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت: زیاد
    به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما: زیاد
    راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواستها: زیاد
    دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد: زیاد
    تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت: زیاد
    تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم رسید خدمت: زیاد
    میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت: زیاد
    نظم، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت: زیاد
    دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه: زیاد
    ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری )نظیرکپی شناسنامه، کارت ملی و... ) به بخش های مختلف: متوسط
    احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت: زیاد
    احساس رضایت از خدمت دریافت شده: خیلی زیاد
    چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهای انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمایید: چنانچه آزمایشگاه مهران راه اندازی شود که نیاز به ارسال و مراجعه به آزمایشگاه سایر شهرها نباشد بسیار عالی میباشد
12>>>