social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان

بيشتر

يكشنبه1403/1/19

08:32:1

31

اولین نشست عمومی محمدی، سرپرست استاندارد ایلام با کارکنان این اداره کل در سال جدید

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان ایلام، اولین نشست عمومی سرپرست اداره کل استاندارد با کارکنان در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.
در این جلسه محمدی، سرپرست اداره کل استاندارد استان با تبریک نوروز و تشکر و قدردانی از زحمات کارکنان استاندارد ایلام چه در استان و چه در نمایندگی شهرستان ها به جهت پیشبرد اهداف سازمانی در طول سال گذشته، موارد عمومی و اختصاصی که در اداره کل باید در سال جدید ساماندهی شود را مطرح و مورد بحث قرار داد.
در ادامه این جلسه محمدی با اشاره به نقش مهم استاندارد در جامعه، گفت: امیدواریم با همت و تلاش همکاران در جهت تحقق اهداف سازمانی و برنامه عملیاتی اداره کل گام های موثری برداریم و انتظار می رود گزارش ارزیابی کارکنان در حوزه مرتبط طی زمان اعلام شده و بر اساس برنامه عملیاتی و حضور پر رنگ کارکنان در برنامه های فنی و فرهنگی بیش از پیش تقویت شود.
محمدی همچنین با اشاره به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری اعلام شد، به تحقق این شعار توسط همکاران در برنامه های عملیاتی اداره کل تأکید کرد.
وی در پایان این جلسه به پای صحبت های کارکنان اداره کل نشست و نظرات و پیشنهادات آنان را در جهت پیشبرد اهداف سازمان و اداره کل را جویا شد.

 

تصاویر