social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان

بيشتر

يكشنبه1403/1/19

14:34:0

33

دیدار مدیر کل استاندارد استان با مظفری، شهردار ایلام

محمدی، سرپرست استاندارد ایلام با مظفری، شهردار ایلام دیدار کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان ایلام، در این دیدار محمدی با با اشاره به اهمیت استاندارد و فرهنگ ترویج استاندارد در جامعه در راستای ارتقا کیفیت کالا و خدمات به عنوان یکی از مباحث جدی و مورد تأیید مسئولان کشوری گفت: در این زمینه و برای اجرای این مهم، مساعدت و همکاری لازم از سوی شهرداری ها نیاز است.
در این دیدار سرپرست استاندارد با تأکید بر نقش سازمان ملی استاندارد ایران در کنترل و پایش استاندارد آسانسورهای نصب شده در ساختمان‌های سطح شهر خواستار همکاری بیشتر شهرداری‌ها در این خصوص شد.
محمدی، همچنین درخصوص استاندارد شهربازی‌ها و زمین‌های بازی سطح شهر خواستار مشارکت بیشتر شهرداری در این زمینه شد.

مظفری، شهردار ایلام در این دیدار مهمترین و با اهمیت‌ترین موضوع را حفظ سلامت عمومی و ایمنی شهروندان اعلام کرد و در این رابطه نقش پر رنگ استاندارد را بسیار مهم دانست و بر تعامل بیشتر برای انجام امور مشترک و تشکیل کارگروه در زمینه پیگیری مسایل و مشکلات که با سلامت و ایمنی شهروندان ارتباط دارند، تأکید کرد.
در پایان این دیدار شهردار قول مساعد برای کمک به آماده سازی، بهسازی و اصلاح میدان نامگذاری شده به اسم استاندارد در مرکز استان داد و تأکید کرد: یکی از راه های ترویج فرهنگ استاندارد همین نامگذاری مناسب مکان ها در سطح شهرها می باشد.